آموزش و تدریس تار و سه تار در کرج و تهران

آموزش و تدریس تار.آموزش و تدریس سه تار. یک جلسه رایگان:آموزش مقدماتی، آشنایی با مبانی و مشاوره..مبتدی، پیشرفته. تلفن:09361890088

آموزش و تدریس تار و سه تار در کرج و تهران

آموزش و تدریس تار.آموزش و تدریس سه تار. یک جلسه رایگان:آموزش مقدماتی، آشنایی با مبانی و مشاوره..مبتدی، پیشرفته. تلفن:09361890088

آموزش و تدریس تار و سه تار در تهران و کرج

""سلطان غم هر آنچه تواند بگو بکن / من برده ام به باده فروشان پناه ازو""

...............................................................................................

"آموزش تار و سه تار"


ــ یک جلسه به عنوان مشاوره و آموزش مبانی بصورت رایگان

ــ زمان هر جلسه حداقل یک ساعت

ــ در نظر گرفتن شیوه ای منحصر به فرد برای آموزش هر هنرجو به تناسب ویژگی ها، توانایی ها ،و علائق شخصی

ــ خصوصی ، نیمه خصوصی

ـــ مبتدی ، پیشرفته


آموزش و تدریس تار، سه تار، تنبک، تنبور، نی، پیانو، کیبورد و ...

آموزش موسیقی برای کودکان

و تهیه و فروش انواع سازهای ایرانی

              

تلفن: 09361890088

آموزش تار و سه تار

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم جمعه 10 مهر 1394 ساعت 12:49

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
من قاسم نظرپور هستم از کرمانشاه و کارشناس ارشد رشته مکانیک هستم من مدرس نرم افزار کتیا هستم و تا حالا فایل های متعددی به صورت مالتی مدیا ایجاد کردم. من قصد دارم هر چه سریعتر این فایل ها رو بفروش برسونم البته کارهایی هم انجام دادم از قبیل رفتن به فرهنگ و ارشاد برای مجوز ساخت سی دی اما یه پروسه بسیاری طولانی رو داره و اینکه هزینه شم سنگینه با شرکت بهکامان هم تماس گرفتم که اسپانسر مالی من بشه که ازکارهای من یک سی دی آموزشی به صورت مالتی مدیا بسازیم و بفروشیم اما متاسفانه اون ها هم دست رد به سینه من زدند و گفتن که هزینه این کار بالاست و یه ریسک هستش اگه سرمایه گذاری کنن ممکن فروش قابل توجهی نداشته باشه
اومدم خودم یه سایت زدم واسه فروش اما متاسفانه این راه هم جواب نداد چون بازدید سایتم پایین بود و مدتها باید صبر کنم که بفروش برسن
الان خواستم یه پیشنهاد بدم به شما و بگم همکاری کنید که این فایل ها رو بفروشیم
و شما یه قسمت سهم داشته باشید از فروش . یه سهم شما دو سهم من
فایل های من کمتر از 7000تومن نیستند و هر فایلی که فروش برسه دوهزار و سیصد تومن به شما میرسه
یعنی اگه یه دونه از فایل های من هزار مرتبه فروش بره 2300000تومن فقط سهم شما میشه
اگه موافق به همکاری بودید خبرم کنید
یا اینکه نویسنده سایت من بشید و به ازاء هر مطلب و مقاله آموزشی که در سایت قرار میدید دویست تومن از ما دستمزدبگیرید
و یا اینکه فایل های آموزشی سایت ما رو در وبلاگ خودتون تبلیغ کنید و لینک بدید به ازاء هر فروش 30درصد پورسانت بگیرید
اینم شماره های من
09015213050
09189955306
و آدرس وب سایتم
www.catia-trainig.smu.ir
و ایمیلم :
Ghasemnazarpour15800@gmail.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.